叶灏基关嘉敏再合作 33度拍MV湿晒

来源: 浏览

小编: BOP天堂鸟成员叶灏基(Gordon)及BINGO成员Carman(关嘉敏)自网路大电影《穿越爱情线》后,再度合作拍摄新歌曲《NOW》MV,MV在户外场地拍摄,加上气温高达33度,且两人又唱又跳,拍摄到中途

 BOP天堂鸟成员叶灏基(Gordon)及BINGO成员Carman(关嘉敏)自网路大电影《穿越爱情线》后,再度合作拍摄新歌曲《NOW》MV,MV在户外场地拍摄,加上气温高达33度,且两人又唱又跳,拍摄到中途,两人已汗流浃背,他们说:「真系拍到连底、衫裤都湿晒。」Gordon亦多谢四位Dancers演出,他又说:「渠哋真系两肋插刀咁嚟到场帮忙。」

Gordon接受访问时表示:「其实自己本身对Dance Cover好敏感,因为好怕会有比较,但今次我觉得好好玩,因为唔使自己谂Step之余,仲可以同一班Friend去玩,香港本身好少男女组合出嚟,所以今次可以再一次同Carman做对手,之前系拍戏,今次系Dance cover,喺电影世界有好多萤幕情侣,大家都好受落,希望日后可以有更多慨合作,令观众可以感受到跳唱方面,都可以有种唔同慨新鲜感。」

Carman就表示和Gordon合作的歌本是韩文歌,觉得最辛苦不是排舞,而是被热浪侵袭:「我哋有个场景系喺天台拍慨,一上到去,晒到连眼都擘唔开,要等两个钟,等啲阳光冇咁猛先可以拍,虽然成条片只系拍咗三个钟,但会见到我哋同啲Dance面都晒到红晒。」

谈及和Gordon再度合作,她就话外界反应好好:「Gordon就好Man,而我啲舞就女性化少少,啲人就觉得我哋好衬,我就觉得第一次合作跳舞都系麻麻,但我啲朋友就话好睇,叫我哋多啲合作。」

 

当前网址:http://www.sx-news.com/shehui/2019-07-18/121880.html

免责声明:本文仅代表作者个人观点,与西部头条网无关。其原创性以及文中陈述文字和内容未经本站证实,对本文以及其中全部或者部分内容、文字的真实性、完整性、及时性本站不作任何保证或承诺,请读者仅作参考,并请自行核实相关内容。

你可能喜欢的: